Hello..idag e de Fredag wiihoo! ;)

Idag e de fredag jag å Cassandra steg upp strax efter 9, har ätit frukost å lite sånt, nu sitter jag här å Cassandra leker =))


jag saknar MSN för på denna datorn finns inte MSN.. :/ å den blir bara konstig om man laddar hem de :S
men men får la va utan då.. =)) hehe.
Saknar brossans dator där fanns MSN ¨å de går bra på hans hehe=)
han kunde lämna kvar den här tycker då jag! xD ;) hehe..

igårkväll fick jag 2 st SMS om jag kulle komma in på MSN så 2 st sackna mig där igår iaf.. :P
Emma å Camilla :)

mm.. å vet ni.. idag när jag å Cassandra steg upp så de första vi såg genom fönstret var SNÖ  hehe.. :P
så hon ska få ut å leka lite sen tänkte  jag hihi =))

Diego tycker me de e skoj me snö =)
wiie
å jag äälskar å leka i snön me han de va 1 årsed sist :P
som jag gjorde de asså ^^

ne men ha de bra å trevlig helg alla =))  kram... :P

Kommentarer
Postat av: emma

ja visst är det obehagligt men får nog skylla mig själv:/

2009-01-23 @ 14:11:15
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0