Lite Torsdag^^ osånt =P

ja jag har redan skrivit om morgonen.. ^^ så  de behöver jag ju inte tråka ut er med här igen ;) hehe.

hitils har jag å Cassandra bara busat å sånt.. sov även lite midda åt nyss en sen lunch.. :)
å Cassandra har gått upp i soffan nu aldeles själv i ca 1 veckas tid...
å mer å mer blir de för var dag! :)
visst de e kul när dom lärsig något men kan va jobbigt med hehe!:)
första gången hon gick upp själv i soffan var mitten av December.. men sen har hon inte gjort de mer sen dess.. föruton nu då.. =))
så rättsom de e ser man ett lekande barn i soffan så får  man spriga dit så hon inte trillar.. :P hehe..
visst hon vet hur man går ner men ibland leker hon så vilt i soffan så hon tänker ju inte på att man kan trilla så de e bäst å ta de försiktigt..
Cassandra har kunat gå ner från soffan ett bra tag ^^

hon e så go min lilla tös.. nu dom senaste humm 3 -4 dagarna? så gör hon så att när något e slut säger hon "slut" å up me händerna haha naaaw! :D svårt å förklara men.. de ser sååå sött ut! =)
hon e såå ducktig min lilla lilla gumma..
asså nu kan hon så många ord så jag har tappat räkningen.. slutade vid 20..nu e de nog slutet på 20 början på 30 ngt sånt vet ej.. hehe =) )

kan gissa på att cassandra kommer va en pratkvarn då hon kan lite meningar å sånt hehe.. de e hon redan ju me dom ord hon kan å bebyprat.. :)

å Cassandra har 8  tror jag de e "hela" tänder asså som växtut helt  å 3 -4 st som e på väg=)
de e 2 eller 3 kindtänder på g, e säker att de iaf e 2 kan va 3, sen en hörntand! :)

Ne men ha de så bra alla.. :) kramen.

Kommentarer
Postat av: emma

B säger inte många ord han har sagt nårra ord en gång men det han säger om o om igen är äta:/

2009-01-22 @ 16:13:16
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Det är verkligen kul när ens barn lär sig något nytt och pratar mer o mer...duktiga de e ler Ja både C & vår lilla snutta ( :



Hoppas ni har en massa mys däruppe...När kommer ni hem förretsen?



Kramiz ^^

2009-01-22 @ 20:40:06
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0