Onsdag=)

Onsdag i dag va härligt! =) "lill lördag" hehe..  :P

Cassandra somnade nyss! :)
sova lite midda! :)

jag brukar säga till Cassandra "kan du säga Diego" å sånt så säger hon Diego... o andra ord... så hon minns att hon kan dom med mer.. kan va lätt å ´glömma ju... när man e så liten asså.. :P, sen säger jag även "kan du säga (å ett ord hon aldrig sagt)"  så ibland så säger hon då de ordet med.. :), den ungen kan nu sååå många ord så e inte e sant asså helt otroligt å 2 ordigt säger hon me "nej tack" å sånt.. de e rätt tidigt tycker jag, första gången hon sa 2 ordigt va hon 13 mån.
idag så va hon så go å sa till mig "säg Ja" hehe.. så då sa jag "ja" å så glad hon blev! :D min lilla snutta plutta! :)

När hon sovigt färdigt ska vi ta bussen hem till Emma! :)
ska bli trevligt å gött me pizza =)

ne men nu ska jag inte skriva mer.. :)
ha de så bra alla! :)kramen.

Kommentarer
Postat av: emma

hmm vet ej vilken det blir för mig första tror jag om man inte räknar sån fryst man köper i affären men har ätit kebabtallrikl en gång i år :P

2009-01-28 @ 13:05:51
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0