Onsdag 7 jan 2009, GRATTIS! :D

idag är det då Onsdagen den 7 Januari 2009, 1 vecka in på de nya året.. hitils tycker jag året har börjat bra! :) hehe.
Idag fyller min syster dotter 7 år! :) Grattis Gumman.. moster älskar dig!, har ävengrattat dig i telefonen idag! :)
Kalas blir de nån helg snart men dom där hemma firar dig idag iaf... :)


idag har vi inte gjort såå mycket jag å Cassandra mest bara tagit de lungt...
ätit spagettie med köttfärssås å lite sånt... :)
de åt vi rätt tidigt redan kl 11- 11:30 något sånt.

senare i dag blir de kyckling mmm! =)

å ikväll... eller morgo kväll får se... ska jag nog ha räk å ägg mackor de e gott :D
de gillar Cassandra me..men hon sover nog då :P


blir en slappe dag idag... :P går bara ut om jag behöver handla osv.. :P
palla me snön uch....
ge oss vår NU NU NU!! :D
sen sooommar! ;)
mm.. nice!

ne ska inte skriva mer just nu.... börjar bli hungrig kanske bör börja med maten nu ^^ hehe.. strax iaf... men ha de bra alla!:)
jag återkommer nog senare ;) höhö...kram.




Kommentarer
Postat av: Jasse

De e väl härligt me snö...på vintern iallafall, de ljusar ju upp lite ( : Hehe hade varit lide skumt om de snöat på sommaren visserligen : p



Åååh vi har oxå käkat spagetti o köttfärssås idag mums



Kramiz

2009-01-07 @ 15:52:01
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: SDME

Din systerdotter och min mamma fyller ju år på samma dag :-)

2009-01-11 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0