skoj skoj... :)

ja igår va de fredag de va skoj.. :)
va ju hos Emma.. :)
vi umgiks å drak å hade allmänt trevligt..  Jag, Emma å humm 6 andra. =)
så de va en skojsig dag/kväll/natt! :) hehe.
jag tog bussen hem kl 09:03, va väll hemma 09:30-40 ngt sånt... :)

tack för en underbar å trevlig kväll Emma å de andra som va där! :)

Cassandra sover midda nu... så jag ska faktist me sova lite midda.. :$ hehe.
e lite trött bara! :)

men de e man ibland=))

ne men ha de så bra alla.. :), å ha en fortsatt trevlig helg=)))
kraaamen.. ;)




Kommentarer
Postat av: emma

tack själv hade jätteskoj. I slutet av mars blir det party igen och då måste du oxå komma, blir antingen hos henry eller hos mig

2009-01-17 @ 15:35:39
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Tjingeling!



Jaa tänk om alla bara hade försvunnit, hade ju inte varit något vidare....Ska försöka framkalla några hundra bilder nu i dagarna : p



Än sålänge e vagnen kvar, men den stora frågan är om den är kvar nästa vecka?! : s



Ha de fint!

2009-01-17 @ 21:56:03
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0