sova ^^

jappz... då e de måndag å jag ska snart göra mig å cassandra iårdning vi e fortfarande i pyjamas/slappe kläder... jag har ju ingen pyjamas..
men har slappekläder iaf.. som jag tar på mig när jag vaknar å ska upp! :)

sov i vardagsrumet i dag å fy fan va nice asså! :D inte sovit så bra på lääänge asså..
fan hade velat ha ett eget rum till Cassandra för.. både jag å hon sover bättre då.

nu när jag sov i vardagsrumet vakna hon inte... å sen när hon vakna tidigt på morgonen vid 5 -6 å ville ha välling så sommnade hon om medesamma sen när jag la henne isängen de gör hon inte annars om jag e i rumet lixom.
så då sov hon vidare sen till 8 -9 typ så de va nice ! :D:D:D:D
ska nog sova i vardagsrumet ett tag nu... känner att jag behöver lite mer sömn.. för sover jag i sovrumet vaknatr Cassandra ofta å villken tid hon än vaknar så kan hon inte sommna om jag e i rumet..
så då får de bli att hon ligger i min säng å då leker hon 1 timme sen sommnar vi tillsammans i min säng... å den lilla lilla flickan tar plats hon mer än när man delar säng me en vuxen lixom... hon ligger allltid på tvären....
men sover inte jag i rumet så vaknar hon ofast inte å vaknar hon så behöver jag bara gå in å hålla henne 30 sek aknske sen lägger jag ner henne å går ut å då sommnar hon på 2 sek.. :P
ok..visst soffan kanske inte e lika bekväm som sängen men tar man bort rygstöden isoffan blir den ändå rätt behaglig att sova i!! :)
tror de e bra för både mig å Cassandra att jag sover i vardagsrumet ett tag.. :)
så båda får den sömn vi behöver.. :) hehe.

så, sen när vi kommer hem från halmstad så ska jag börja me de ett tag.. sen får vi se hur länge jag pallar sova på en soffa! :)

ne men ha de så bra alla.. :) kraamne.. ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hha jasså :P

2009-01-19 @ 15:32:39
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: izza

men det låter ju as nice :) heheh

men då får du fortsätta med det :) tills din rygg säger stopp :D heheh

2009-01-21 @ 17:29:57
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0