Tiiisdaaag iiidaag jaappz.. ;)

mm Tisdag i dag inget spec händer å inget spec har hänt hehe! :)
sitter här med Cassandra i knät.. hon e lite trötter min tös... hon sov dåligt inatt.. =/
å vaknade sen redan kl 7..
jag e me lite trött...  å FRYSEN som faan... lågi soffan me t-shirt tjocktröja med luva... mjukingsbyxor strumpor.. å boxer frstoss ^^
å plus en filt... men frös ändå :O haha..  hoppas jag inte börjar bli sjuk bara ?!
men de tror jag ej..men de återstår å se.. ;) hehe..
Cassandra e inte i mitt knä mer.. hon ville ner för å leka lite!:)

vi har nyss ätit lite lunch/frukost... :P piroger gott :)
å cassandra älskar det! :)

idag e de jag som ska göra maten..... potatis köttbullar å sås å lite sånt.... ^^

syrran ska jobba imorgon å sova över blöää... jaja.. jag börjar bli vann fan... hehe.. å va ensam asså.. eller ja ensam å ensam.. har ju Cassandra å råttorna ;) hehe.

klippte klorna på Electra igårkväll e gick bra.. hon får ofta långa klor... medan Alexia.. ALDRIG får de.. hennes klor håller sig alltid i bra längd eller va man ska kalla det..
undra hur de kan va så... :P men men.. ^^
dom e såå söta så minna råttor *ääälskar er såå*

humm jahapz.. va ska man göra för mat imorgon då... :P  de e ju syrrans dag i morgon å göra maten men hon ska ju som sagt jobba å kommer hem på fredag.. så vill jag att jag å Cassandra ska ha maud i maggen... får jag ju såå klart göra mat på syrrans dagar med haha ;)
men de e inte såå farligt ^^

ne men nu ska jag inte tråka ut er mer.. ;) hehe.. ha de bra alla åter kommer kanske senare! :)
kramen..

Kommentarer
Postat av: emma

haha fick sova hela natten inatt B vaknade inte alls under natten vaknade inte förrän halv åtta då fick han välling så somnade vi om o vaknade inte förrän 11.40

2009-01-06 @ 13:43:44
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: emma

fixar barnvakt än?

2009-01-06 @ 13:44:18
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Lillan hälsar & tackar för gratulationen ( :

Kramiz^^

2009-01-06 @ 14:30:03
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0