Torsdag! :)

idag e de torsdag... har hitils bara tagit de lungt.. å ätit lite frukost med mera.. :)
har fått "sovmorgon" Cassandra vaknade kl 8:12 annars brukar hon ju oftast vakna kl 6 -7
så e va nice.. :)

sitter här me min fisunge i knät =)

oj så  stor texten blev nu när jag skriver kom åt en knapp.. men inte säkert den blir de sen när jag sparar inlägget.. hehe, men de återstår å se jhuu xD

jahapz.. :P, då så ska vi gå hemmifrån kl 12:55 jag å min lilla gumma! :) hehe.

ska blii såå skoj å se va min lilla gumma väger å hur lång hon e å huvudmått osv =))
wiiie!

humm för 2 månadersedan var de... 10170 gram, 73,5 cm lång och huvud... 46
nu kan jag gissa på humm.. 10985g 76cm 47,5 runr huvet.. men vi får ju se! :) hehe.
ska bli kul å se hur långt ifrån eller nära jag var! :) hihi..

men ha de så bra alla! :) hihi, kramen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0