Vad fel man kan ha då... ;) hehe.. men men..

ja.. ibland har man ju lite fel... min gissning på va Cassandra skulle väga ve helt fel gissade på 10983 gram eller ngt sånt hehe.. men de va visst bara... 10340gram *fniss*
det andra jag gissa va inte lika mkt fel på men ändå fel... gissade på... längden 76cm men den var 75 cm, hehe =))

å huvudet gissade jag på.... 47,5 men där hade jag helt fel... :P  hahaa.. den va ju bara... 46,5 hehe.

men de har ju gott 2 mån sen sist så.. svårt å veta jhuu ;) hehe.
nästa gång ska vi dit den 19 mars! :)
å då har jag hunit bli 21 hela år! :O hehe..


ne ska inte skriva mer just nu iaf... men ha de braalla gulliga.. ;) hehe.
kramen =))



Kommentarer
Postat av: Jasse

Wiiie....det är inte alltid lätt dedär med vikt & längd, men huvudsaken är att dem växer som de ska och mår bra!



Glömde ju helt o hållet bort att gratta C igår, glömde dock inte bort att hon blev 14 månader^^

Så grattis Cassandra i efterskott ( :



Hoppas att ni haft en underbar dag i det fina vädret och att ni även utnyttjat det ordentligt!



Kramiz

2009-01-15 @ 23:45:52
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: emma

vi möter dig vid bussen, fler tar den oxå:P

2009-01-16 @ 08:46:12
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0