haha.. sånt som händer! =P

Lilla Dexter.. min mammas katt är visst ingen Dexter för det är en liten Diva.. vi såg idag att de 100% är en tös hehe..
jag som kom me båda namnen.. ;)

svårt å se på så små katt ungar... hon var ju bara 8 veckor när min mamma fick hem henne ju..
hon var så ung bara för att dom som hade katthonan hade planerat in en resa.. så de skulle åk bort i 2 veckor å kattkullen var ikke planerad.. så därför fick dom sälja sina bebisar 4 veckor tidigare än vad man ska.. =/
men men de gick ju bra ändå! :)
vi hade ju en katt som var helt övergiven frn sin mamma som var bara 4-5 veckor.. det var när jag var 7 år eller något sånt.. så han e ju död nu.. =/ men.. de blide katt av han med.. hehe.. (Timon) norskskugskatt.. =)
Diva är vanlig/norskskugskatt korsning! =)

som ni kanske förstår så blev de av att jag å Cassandra åkte till min mamma iaf.. :)


ha de bra alla.. :),kram

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe så kan det bli :P jo det går ju att ta emot en katt innan den är tolv veckor i nödfall. Finns många som har för sej att de får levereras vid 8 veckor men kattungar är det ju 12 veckor som gäller åtta är ju för hundar. Usch vad alla skaffar/planerar att skaffa kattungar blir grymt sugen själv men har bestämmt det att den dagen jag hittar en helvit kattunge kan jag skaffa en till men inte innan dess:P

2009-07-09 @ 23:40:07
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0