Lördag.. =P

Ja.. hitils är det inbte sååå bra väder för en sommarfest.. =P
men kl är bara 10, å festen börjar kl 15, så de kan ju ändras det åter står att se.. =))
sen vet jag ju iofs inte hur väret är i Helsingborgs trakten! :P
här åskade det å blixtra en del i natt iaf... :)
jag fick stänga fönstret.. de hade kommit in vatten.... =P
men även om de e regnigt idag så har min mamma inne lekar som resärv.. fall om vädret skulle va dåligt så de blir nog skoj ändå! ;)

kl 13:22 ska vi ta ett tåg så vi ska gå hemmifrån ca kl 13.. :),
så man hinner hta vagnen i lugn å ro å trycka biljett osv.. vi gillar ikke å stressa! :P


ska paka lite snart med... ombyta fall i fall de skulle bli soligt å sånt.. man vet ju aldrig... plus kläder till i morgon! :P
Välling å blöjer å nappflaska,haklap osv.. har jag redan hos min mamma iaf... så slipper man släpa på det med på tåg å buss! å resesängen e där redan med förstoss! :P

ha de bra alla, å trevlig helg! :D,kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0