Måndag - en givande dag! :)

Ja alla dagar är väll givande mer eller mindre men vissa är mer! :P
Jag,Cassandra och Annelie åkte hem till vår mamma/mormor för att hjälpa till en del i Anexet... (de hus som min Morbror ska bo i sen när de är färdibyggt! :) =P ) vi tog ett tåg kl 9:22 till klippan sen en buss därifrån till våran mamma/mormor, så va hos henne ca kl: 10:32 :P
sen des har vi fixat en massa i Anexet och lite andra nödvändiga saker! :D
skoj som fan kan jag tycka.. att fixa en massa saker! :D
nu ska vi strax äta.. mamma gör mat.. spegettie å köttfärsås.. sen så ska vi upp å fixa lite saker på övervåningen i min mammas hus!
Min bror Peter ska är på väg hit... han ska sova över det ska vi med, så ska vi fortsätta imorgon med! :D
skoj skoj!

ikväll blir de nog att bara kolla film och lite sånt! :)


så jag är helt nöjd med Måndagen änsålänfe! :)
alltid skoj och hjälpa till.. jag trivs med att "arbeta" med sånt vi gjort idag.. något imon bygg eller liknande vill jag jobba med sen... något mer "manligt" jobb.. eller målare, rörmokare osv... =)))) wiiie

ha de bra alla.. :), kraaam!


Kommentarer
Postat av: izzy

hahah rörmockare is the shit ;D hahah ett dröm jobb jag ha med men jag ska blli tapetserare nu ist heheh sån som reparerar gammla trä möbler ;D heheehhe ;)

2009-07-13 @ 20:05:18
URL: http://izzemizz.webblogg.se/
Postat av: Lilly

Åh,vad jag saknar Klippan nu.</3

2009-07-15 @ 21:04:18
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0