ny vecka, välkommen Måndagen den 20 Juli 09

Ja.. idag är det måndag, lite tråk väder.. vi är mest inne å tar de lungt! :D
vet ikke vad som händer senare idag.. de återstår att se!
men de blir väll kolla film eller läsa i min bok! :P
sitter en del på tradera.. vunit en del idag till Cassandra..
ikväll får vi se om jag voinner lite andra saker! :D
som jag spanat in och vill ha, men dom e klara ikväll dom! ;)
så då får jag sitta här! :D


Förnågra dagar sedan vann jag 3 saker till Cassandra.. 2 av dom hade ett atumatiskt mejl via tradera.. å då betalade jag me en gång.. den 3dje har ens inte hörtav sig!!!!
det var lixom den 10 juli!! ska mejla dom.
Det var en sjukt söt och fin kjol.. i stl 86-92, blå och rosa.
men de konstiga är att personen har isturtsätt bara posetivt..

OmdömenPositivaNegativa
 
Senaste månaden1270
Senaste 6 månaderna5773
Senaste 12 månaderna10864
Sedan registrering440313
Unika omdömen323411

så ser det ut... så de värkar ju vara en skötsam person.

men de e ju ändå 10 dagarsedan jag vann den.. å inte fått mejl än...
kan ju kommit bort.. men humm..
hur ofta händer de lixom! :P
aja.. vi får se.. ska mejla dom sen om jag inte får svar lämnar jag negativ.. de komemr isfl va första gånhgen jag lämnar negativt! :P

igår slappade vi bara.. jag å Cassandra la oss tidigt vid 20:00- 20:30 nått så gick vi in i sovrumet.. jag läste i min bok lite sen somnade vi! :)

ha de bra alla! :), kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0