Ondag,Torsdag,20Mån, 500inlägg!

Onsdag: igåg var de Onsdag då var vi på IKEA,Jysk  och lite sånt... =))
där på väla center.. :) vi åt även på McDonals! :) Vi köppte en massa saker vi behöver till på Lördag... (sommarfesten) som min mamma å hennes man ska ha här hemma hos dom för släkten =)) wiie!
Min bror Thomas å våran morbror kom med hit.. å så grillade vi.. revben.. mmm.. gott! :D
så då va nääästan alla syskonen här... förutom Jennie.. :/ men men.
Kommer lägga upp bilder på min bilddagbok.. imorgon eller på Söndag.... =))
Cassandra va uppe SEEENT ända till 22-22:30
Me så blir det ibland! :)
dom andra dagarna har hon lagt sig vid 19-20 tiden! =)

Idag Torsdag: jag har sorterat en hel del leksaker som alla barnen kan leka med! :)
Bert har fixat en toa å vask på Anexet... å lite annat! =))
Peter har gjort en massa trädgårdsarbeten! :)
Annelie och Mamma har vatt på Ica Maxi och Citygros å handlat massa massa, mat å drika å godis å chips med mera...
till lördag!
Mamma å hennes man.. (bert) är påväg till Helsingör nu... för å köpa sprit,öl å cider.. =)
senare idag blir de att bada Cassandra sen ska jag duscha.. =)
sen kolla film.. å Cassandra ska nanna.. =P fram åt.. 19-20 tiden.
Djuren sover så gött så! =))

20 månader redan!!!!
JA.. min lilla gumma blev ju 20 Månader i Tisdas.. tiden går såå fort...
om 4 må fyller hon TVÅ hela år!! =P hon är nämre 2år än 1år... tiden går sååå fort..
jag skulle skriva ett inlägg om de i Tisdas.... men när jag skrev så kom min lilla gomma å tryckte på knappen där man stänger av datorn haha.. så allt försvann jhu.. :/ hehe,, men men,, =P
sen gick jag och gjorde något annat så de blev inte av att jag skrev om inlägget.. :(
Och igår satt jag inte vid datorn alls..
men men.
Min älskade lilla lilla men stora gomma! =))
<3<3<3


detta ärr mitt 500 BLOGGINLÄGG.. ;)
den 20 juli har jag haft min blogg i 1år! :D

wiiiie! hehe =P

Ha de så bra alla, kram kram..

jag längtar tills du kommer hem från Italien Jenna saknar dig så<3
pusss å kraam till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0