Onsdag! :P

Jag å Cassandra tog de mest lungt..... sen så åkte vi till Kära malmö... tog ett tåg 15:24 träffade Masse vid 16:12 då vårt tåg var inne! :p
vi fikade, gick lite istan inte in i afärer dock, gick på lekplats, gick till BK på gustav å köppte pommes till Cassandra.. å gick sen till Centralen hehe, henens tåg gick 20:19, de gjorde mitt med! :P haha


haha, på tåget till malmö så va där TIO cyklar i den vagnen jag satt i! :O plus en sån stog cykelvagn man har sina barn i haha, å 4 vagnar!!!! en av dom va tvillingvagn! :P
snacka om trångt, asså dom cycklarna tog upp 10 sittplatser näästan en hel sån rad....

Tågresan hem va skoj hehe.. de satt en kvinna å hennes väninna brevid mig å kvinnans dotter på 8 mån, sjukt söt...
Cassandra började prata me mamman till 8månaders barnet hehe.. å dom lekte lite å sånt mamman å Cassanda asså.. Cassandra ville till å me sitta i mammans knä.. :O hehe... men jag sa nej först... för tänkte en främande visst hon har själv barn men ändå.. man vet ju inte va hon hade tänkt att jag går med på att mitt barn sitetr i en främandes  knä lixom! :P
men till slut blev de att Cassandra satt där ändå, hehe hon klev över till henne hehe.. men de störde inte mamman hon snackade å lekte me Cassandra,mamman va väll runt 27 kan jag gissa! :P

Cassandra va hur go å gla som helst både dit å hemresan, plus medan vi var i malmö med! :)

När vi kom hem somnade hon som en stock! :P

tack för en trevlig Dag Masse! :)

ha de bra alla,kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0