På rymen!! =P hehe..

Jag tror att det var ödet att de började regna idag :O hehe...
så att vi kom hem betydligt tidigare än vad vi skulle (när vi va på strannden/vid sjön)

För.. Syrran satt vid datorn.. Jag och Cassnadra satt i soffan å mös/lekte sen så ser jag något vitt på golvet.. som rörde sig och som kröp.. :P haha, det var lilla Electra! :P haha ;)
hon hade rymt.. :O hehe, på buren finns det tre ställen där man kan öppna... men alla var stängda! :P
sen så ser jag att på bottendelen så hade dom gnagat ett håll på själva "väggen" på bottendelen.. :O hehe..
Lilla spinkiga Electra kunde ta sig ut men ikke Alexia som är lite tjickare än Electra! :P hehe,
så jag fick sätta Electra i transportburen så länge sen så tejpade jag fast ett CD fodral där hålet var haha, allt går med tejp.. ;)

men det var skoj jag srattade en del hehe.. :).. syrra med! :P


Men fan villken tur att vi kom hem tidigt pga regnet! :O
för vi hade alla fönster öppna plus balkongdörren en liten bit.. tänk så hade  hon lyckats hoppa ut... :'(
men nu var vi ju hemma somtur är.. så att jag såg de med en gång att hon rymde.. =P
för en stund innan gav jag dom mat och sånt å då var båda i buren :P hehe.
Men om de varigt soligt hade vi varigt kvar vid sjön längre kanske 2-4 timamr till och då hade hoin ju som sagt kunat klätra ut från ett fönster eller.. ut på balkongen.. eller så hade hin gömt sig nån stans spå de varigt svårt att hitta henne.. för jag hade ju märkt att hon varigt borta när jag gav mat och vatten o sånt isafall jhu,. men tur de blev regn! :D
föv vem vet vad som kunat hända den lilla gomman... men jag tror inte hon ändå kunat klätra upp på fönsterkarmen å ut genom ett fönster.. men vad vet jag,.. vill ikke pröva iheller.. :p hehe, men ut på balkongen hade hon ju klarat av.. men då kan man hoppas att hon ikke ville veta va som hände om man försökte gå och se vad som fanns andra sidan räcket på balkongen :O

aja.. som sagt tur vi kom hem och var hemma när hon rymde.. :)

men nu kan dom ikke ryma mer! :D

ha de bra alla.. :),kram.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Uh,minns när Kurt och hans bror Knappis rymde när jag inte var hemma för jag var ute med min då bästa vän Cecce. Bara skrek rätt ut när jag upptäckte att båda var borta. Dom hade sprungit in i mitt förråd dom små busarna. Tur att dom inte hann komma så långt...En lampa hade dom nästan lyckats gnaga sig igenom också. Fan vad jag funderar på att skaffa råttor igen. Dom mysigaste djuren som finns ju och nog dom enda slags djuren jag kan tänka mig att ha. :D Men får se vad som händer om några månader...Först och främst ska vi ju flytta här ifrån. ^^ När nu det blir av? Öööh!

2009-07-06 @ 00:12:35
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Emma

tur att du upptäckte det i tid ju :)

2009-07-07 @ 10:04:04
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0