Sommarfesten! :)

Det var skoj.. alla kom vid ca 15 tiden.. :), så va de tipsrunda... helt omöliga frågor man fick ju chansa villt på alla frågor när man svarade :O hehe, Min morbror Anders hade gjort frågorna! :P
så de säger väll allt... ;) hehe...
Dennis syrrans son vann hehe.. så han fick välja pris! :P
Susanne å Eva kom delad 2a... så fick dom dra ett kort ur kortleken.. den som fick lägst fick välja pris efter Dennis.. de var Eva! :P
Efter det var de mat.. en sjukt god grytta min mamma gjort! :D
som min mamma å jag letat upp på nätet vi kollade runt lite på recept.nu nån dag innan sommarfesten! :D
Efter maten skulle de vara 5kamp.. men de började regna.. så de blev lagtävling i stellet i.. singstar.. de var sjukt skoj! :D
de lag jag var med i vann båda gångerna! :D
sedan blev de buzz... då vann mitt lag med! ;) hehe..
Sen blide de efterrätt oxå som min mamma gjort vääldigt gott! :D
panakotta! :D Chips,ostbågar och godis fanns ju med såklart!! =))

till Panakottan kunde man välja mellan.. blåbärsås som min morbror gjort desutom plokat blåbären själv! ;)
eller chokladsås (på flaska) å jordgubsås (på flaska) jag tog lite blåbärssås å jordgubsås till min... =))) mmmm gott! :D
Sen så satte vi igång den vanliga karioken... så dom som ville sjunga fick! =))
jag ville men min mamma ägde ju fan micken så man kom knapt åt å sjunga ju.. :P hehe.. sen va de min morbrors tur å ha miken ett bra tag! :P
aja kul ändå.. å lyssna på dom! :D
min mamma sjunger bra iaf.. :)
Sen snacka vi en massa minnen med mera! :)
grillade även korv med bröd.. på kvällen.. å.. masmellos... (eller hur f*n de nu stavas!! xD) göttans iaf! :D
Det var en mycket trevlig dag/kväll/natt iaf... :)
Cassandra la sig vid 21:15, å sov så gött så! :)
blev en nyckter kväll för mig... känner att jag inte behöver drika vargång de e fest.. plus så va ju Cassandra där man skulle ju palla upp och ta hand om henne med sen ju :) hehe.
sparar drikandet till nästa helg då jag e barnledig.. för vi ska ju vara på malmöcamping i en stuga där=)) å festa! :P
så ska mamma passa Cassandra.. =P
tack för igår alla som var med.... =))))
alltid kul å träffa å umgos me sin underbara släkt! :D

bilder kommer på min bdb ikväll elelr imorgon.. ;)
ha de gutt... kram alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0