Söndag! :) och GRATTIS!

Kort inlägg.. bara för att skriva på söndagen med! :)

hämtade Cassandra idag de va nice!:)
vi stanade hos mamma på midda! :)
hon blev glad flr sina presenter hon fick..
hon fick ju en tack för du passa Cassandra present av mig.. :)
å en brödråst av mig å Annelie för hon fyller år på Tisdag! :)
Diva och Diego fick me en liten present var! :)
även Cassandra mest bara för hon inte skulle va utan när alla andra ick lixom.

Sen kom vi hem.. å mös me Cassandra osv..
sen la jag henne! :)
sen har jag å Annelie kollat film, nu ska jag snart nanna! :)


vill med säga att min bror fyller 24 år idag! :D, tiden går fort, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN THOMAS! :)
älskar dig!
Älskar dig med mamma, å Cassandra å massa massa andra! :D



ha de bra alla, natti natt...

Kommentarer
Postat av: Lilly

Grattis till din bror. :D

2009-07-30 @ 12:20:13
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0