Tisdag =)

Idag är det tisdag och vi har satt upp gardiner i alla rum.. nu.. som min mamma beställt från Jutex.. =P
fin fina! :)
eller... vi kannske jag inte ska säga.. för de va min mamma å Annelie jag å Cassandra kollade mest bara på ;) hehe..
Min bror P har gjort rn massa trädgårdsarbete! :P fin fint!! =))

Mammas man har vatt å handlat en ny toalett till Anexet å massa andra saker!! =)))

Min mamma gör lunch nu... korvstråganoff! :D mm,gooott =))

Diego ligger i min mammas å hennes mans säng å slappar.. Diva är på övervåningen och sover i den ena soffan där uppe! :)

Cassandra leker så fint med leksaks bestik,talrikar med mer... =))
Peter sitter vid datorn nu... :) och Annelie och Bert ska åka iväg nu å fixa en sak! =)

så snart e de lunch de e naajs! :)

ha de bra alla.. :), kraam.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som ni har det riktigt trevligt tillsammans du och dina syskon/mamma önskar min familj kunde ha sån bra kontakt med varandra!

2009-07-15 @ 15:40:11
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0