Tis,Ons,Tors och Fredag.. ;)

Tisdag: Syrran körde mig å Cassandra hem till min mamma.. :), så åt vi å umgiks å hade skoj! :)
Syrran åkte hem sen tidigt på kvällen.. :)
Cassandra gungae en del och lekte en massa i trädgården... :)
min mamma och hennes man hade köppt gungor visst.. ;) en bebygunga å en som är till äldre barn.. :)
fint väder hela dagen å massa mys å sitta ute i trädgården på kvällen! :)
när Cassandra sov så va de kolla TV.. sen gick vi med och la oss! :)

Onsdag:
steg vi upp åt frukost chillade i trädgården Cassandra lekte i sandlådan och badade i en liten pool min mamma hade köppt... =))
hade en massa skoj.. och soligt och fint väder! :)  wiie..
satt på varandan i trädgården hela
kvällen sen kollade vi lite på Tv... :)
Sen va de till å sova! :)

Torsdag:
Jag,Cassandra och min Mamma åkte till väla.. å handlade lite och åt på McDonalls med mera! :)
När vi kom hem sov Cassandra middag och vi passade på att bada/duscha av Diego.... i trädården! :D
sen vaknade Cassandra å lekte en del i sin sandlåda å badade lite å så körde jag den lilla minni traktorn (stor gräsklippare)  Cassandra var i min famn.. hon tyckte de va så skoj att åka den.. :)
även på Onsdagen körde jag den och hon satt med! :D  wiiie!
Sen så fick Cassandra sina tånagglar målade som hon älskar.. :), och hon ritade.. en del å hade massa skoj! :)
sen va de lägdax för henne rätt sent men så blir de ibland.. (kl 21:10)
Jag och mamma kolla lite på Tv sen.. jag gick å la mig tidigt ca 22:20 eller något.

Freadg:  Cassandra vaknade tidigt ca 6:30 men vi var kvar i sovrumet och slapade å mös å lekte, sen steg vi upp vid kl 9, åt frukust sen lekta hela dagen i trädgården.. sen sov Cassandra midda mellan 11:15- 12:45, Under den tiden Kom Annelie.. å så åt vi lunch.. sen satt vi vid/i sandlådan och lekta... (jag,min mamma, Cassandra,Annelie) Diego å Dexter var så klart med ute.. å lekta å sånt! :) Sen åkte vi hem... :)

vi har varigt hemma nu i ca 2 timmar kanske 3 eller ja jag vet ikke men något sånt.. :) hehe.

Dagarna hemma hos mamma var vi istortsätt ute från vi vaknade till vi gick och la oss..
Cassandra var det iaf... jag och mamma va inne dom 2 sista timmarna kanske och kollade på TV inann vi gick och la oss.. ;) rätt nice faktist och vara ute så myckert.. :) man märker på en själv och på Cassandra (även på djuren) att amn blir tröttare av att va ute spec.. i sån värme! :P
men de e nice å skoj! :D
så klart så drak vi en del.. för det är viktigt i sån värme.. å så klart var Cassnadra insmörd i solkröm eller vad det heter.. =P
plus att djuren hade tillgång till vatten hela tiden, de är med mkt viktigt! :P

förr ville jag ikke bo med trädgård... men de vill jag nu... iaf sen när jag har jobb å flyttar till ett ställe där jag förhoppningsvis kommer stanna 10 år eller något hehe... :)
men vill dock inte bo i hus... me sjukt stor trägård.. (som min mamm 8000 kv)
men radhus... där är det mer lagon stor trädgård för min smak hehe.. eller marklägenhet.. med trädgård hade med gått bra för min del! :D
visst de finns ju hus som har liten trädgård.. emn jag gillar ikke hus så mkt för de e helt klyddigt me värmen å att få värmvatten med mer.. jag är rätt så bekväm av mig... bor man i marklägenhet eller.. radhus e de ju "vanlig" värme å vattnet håller sig varmt blir inte rätt som det är kallt som de kan vara i vissa hus.. så är de dock inte i min mammas hus dom bor i nu.. att när man duschar tar värmvattnet slut... men i vissa hus är de så.. tex de förra dom budde i stöörigt..

Bilder från dessa dagarna kommer ikväll eller senare idag p min Bilddagbok.. ;)
(länken finns till höger bara att skrolla ner så ser ni den.. ;) =P )

ha de bra.. alla.. :), å trevlig helg! :D

kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0