Torsdag o lite annat! :P

Idag så har Jag och Cassandra vatt lite istan jag köpte lite på bolaget och vatt och hämtat ut ett paket, vatt på netto med mera! :)
lite regnväder ute.. regnade inte när vi var ute dock.. men tidigare på dagen men fy faaan vad varmt och kvavt det är ute...
svårt att avgöra vad man skulle ha på sig och vad Cassandra skulle ha på sig... för kommer de regn vill man ju ha mer på sig men kommer de inte duer de bar me lite mindre okej ikke så lite som när de e soligt å 25 grader! :P
men ja ni fattar! :P

ska packa lite ikväll när all tvätt är torr för vi tvättar jhu! :P:)
packa allt Cassandra ska ha med sig till sin mormor..
å de jag ska ha me mig till Malmö.. :)
plus så ska syrran med packa ner de hon ska ha me sig till Malmö! :)

kommer vara aldra första gången jag har min lilla gomma ifrån mig så länge....
har ju alltid träffat henne var dag för de har vatt så träffat henne på dagen åkt iväg kommit hem sen nästa dag igen ju
men nu är de ju åka iväg på fredag så träffar jag ju henne på dagen, åka iväg sen va borta hela lördan.. sen hämta henne på söndan.. då trä'ffar jag ju henne inbte alls på Lördan! :O
men när man har kul tänker man inte licka myckt på det... men på söndag kommer nog saknaden komma som en bomb till mig!
expludera ut!
Men man behöver vara barnledig med.. jag är inte de så ofta.. å är man ensam mamma så kan det vara skönt ibland.
Ja även om man är ett par med barn vill man ju ha tid för sig själv kan jag tänka mig tex gå på bio tilsammans, äta på en fin resturang,eller bara va hemma å ha mysmida å annat mys.. lite så romantiskt... e kan jag tänka mig att amn behöver ändå, så man behöver nog inte vara singel förelder för att behöva vara barnledig ibland :P
även om man älskar sina barn och vill vara med dom så mycket som möligt så är de rätt skönt med ensamtid, för har man barn händer de ju inte alls ofta! det behöver man!
iaf jag, å säkert mååånga fler! :) Sen vill man ju inte ha barnvakt allt för ofta inte jag iaf.. =P
Men skulle Cassandra haft en pappa som brytt sig och träffat sitt barn ofta o allt sånt hade han kanske velat ha Cassandra nån helg ju... men så är de ju inte!  =P
vissa har ju varanan vecka... men det kanske är oftast om man varigt ett par länge och båda föreldrarna butt med barnet i flera år.. =P
sen får vissa barn välja vi fick välja när vi va små om vi ville vara hos vår pappa eller inte... de tycker jag är de bästa! :)
oftast ville man inte.. men de va alltid nån som ville.. alla barnen (vi är 5 syskon) ville aldrig samtidigt... men de va alltid nån som ville iblande va de bara 1 ibland 2 ibland 3 =P
men typ aldrig 4 eller alla 5 hehe.. sen en annan helg kanske en som va där förra helgen inte ville å en som inte va där ville.. eller kanske de va en som ville nästan var helg osv.. ja ni fattar vi fick välja å de är bra tycker jag! :D

ne ha de bra alla, detta kanske är mitt sista inlägg för denna veckan..... KAAAANSKE skriver ett senare ikväll.. men jag är inte 100 ;) lovar inget! :P hehe..
sen söndag kan e hända att jag skriver men inte fredag å inte lördag! :P
mn man får se.. :P, ha de bra alla.. :), kraaam.

långt avslut.. :P haha.. xD trevllig helg btw.. ;)


Kommentarer
Postat av: Elina

ja man behöver vara lite barnfri ibland anka :) ha det så roligt nu <3

2009-07-24 @ 17:00:20
URL: http://evanjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0