Vaaarmt!!

Ja de e så varmt inne så man kan ju inte göra något alls.. träna är för tok förvarmt även att spela wii, sitta vid datorn är med vaaarmt... kolla på tv är med varmt ja allt.. visst man kan sitta på ballkongen.. men syrran vill ikke de.. :/
å jag tycker inte de e så skoj ensam.. =P
kanske kan sitta där å läsa min bok! :D
men får se... sen kl 21:05 börjar en film vi ska se... de e om mindre än en timme.. fönstrena är öppnade  alla rum men de märks inte... phuu.. visst är de nice att det är sommar så man ska ju ikke klaga ;) hehe.. men ändå (A)
FLÄKTAR
är något vi borde ha.. men syrran tycker att dom låter för mycket men va fan ska man dö av värmen elller?!?
såå mkt låter dom ju inte tycker jag.. häldre lyssna på de än svättas..
sen när man duschar känns de nice i FEM minuter sen e man svettig igen.. :s :/
jobbigt.. men men, men sen å andra sidan har man häldre en för varm sommar än en regnig å tråkig sommar! :P

det skulle ikke förvåna mig att det ä sjukt fint här i sverige när Izza är i Serbien sen när hon kommer hem... så är de mindre fint igen... =P
så är de ofta tycker jag när man vatt utomlans! :P hehe..
stackars henne isf om de skulle vara så.. men då får man hoppas att e e super fint i Serbien med ;)
men de e de nog.. :)

idag har vi faktist inte gjort så mycket mest vatt hemma... varigt lite på balkongen med mer.. :)
Cassandra sov ca TRE timmar midda :O men klart värmen tar på krafterna.. de märker man ju själv..
sen dom dagarna vi var hos min mamma.. så va vi ju ute hela dagarna.. osånt de märks att man e lite extra slut =P
så hon är ju bara liten då lär de värkligen märkas på henne med :P hehe..

imorgon ska iaf Jag,Annelie,Cassandra, Jennie å hennes man å deras 4 barn till sjön som finns inärheten av där dom bor.. :) så ska dom som vill bada å vi andra bara slappa å ha de chill.. för jag kommer nog ikke bada kaanske att man går i lite typ upp till knäna eller liknande men inte mer.. jag gillar inte bada i sjöar.. eller hav.. de ska va pool.. ;) hehe.


ha de bra alla.. :),kraamen! :)


Kommentarer
Postat av: Lilly

Muhahah sitter här med min fläkt på. :D



Jag vill ha hem min Izza nu. :/

2009-07-04 @ 21:01:03
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ehum,det ser inte ljust ut för att säga det så...

2009-07-04 @ 23:31:47
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0