Dexter =)

Nu har min mamma å hennes man å deras hund (Diego) sin fina lilla katt pöjk!! :D
helt underbart sööt är han! :D
kommer bilder senare idag eller imorgon på min Bilddagbok.. ;)
Dexter
blide namnet mitt förslag! ;) hehe

fan så trött jag är..
men sla inte sova än lite tidigt.. å går jag å sover nu 1-2 timmar lär jag kanske bara va uppe sent i natt å de vill jag ej.. :P

imorgon så ska jag hem till syrran! :D 
 så ska hon få snagga mig.. ;) hehe.
ska bli skoj å se hur resultatet blir sen passar jag i de så gör jag de å passar jag inte i de så gör jag inte de hehe.. då återstår jhu å se... ;) passar jag inte de vet jag att de va första å sista gången jag snaggade mig hehe... de växer ju ut fort iaf... :) plus så finns de keps..om de nu skulle va så att jag inte passa de, sen ska jag köpa blondering  å blondera mig får se när de blir men innan midsommar iaf... ;)
lär komma bild på de med på bdb... men kanske inte om jag tycker att jag blide ful i de :P hahahhha!


ha de bra alla.. :) kram. :P

Jenna... :$


Kommentarer
Postat av: Jasse

Klipp klipp...Tid för snaggning imorrn dårå : p De blir säkert bra ska du se, fattar dock inte varför du ska bleka håret?! :s hehe...E de inte roligare me någon annan glad färg? Grön e ju skönt ha ha...



Ja vi får se, hittar säkert en dag som passar oss alla.



Kramiz

2009-06-16 @ 00:39:46
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Lilly

Jenna Jamesson eller vad? ;* Haha!

2009-06-16 @ 15:49:13
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0