Fredag.

Idag är det fredag... Min syster Annelie å Cassandra åkte till Malmö för ca 30 min sedan... eller de gick för ca 30 min sedan å deras tåg startade för nån minutsedan...

jag får se vad jag hittar på idag.. ville ju till Malmö å träffa Joganna då de e snart 6 veckorsedan vi sågs.. men får ej tag i henne.. =/
så kanske åker till min mamma! :P
men får se.. eller njuter jag av vädret på ballkongen me min bok! :D

känns konstigt å vara barnledig på dagen jag är ju aldrig det, känndes innan som om hon bara sov middag.. hehe.

kan fortarande inte smälta M.Jacksons död.. =/
lyssnar/ser på musikvidio me han nu, han e fan king (var king), Men han kommer ju alltid alltid finnas kvar iaf hos folk som alltid gillat honom.... å är födda på 90 talet och tidigare.. Jag kommer aldrig sluta lyssna på hans låtar iaf eller tycka att dom helt plötsligt är dåliga, han man en gån gillat en artist fortsätter man alltid göra det, om artisten inte byter stil helt förstoss.... en stil som man inte alls gillar, men då kommer man ju ändå alltid gilla låtarna artisten hade innan han/hon bytte stil
men M.jackson har ju alltid istortsätt haft samma stil, å sin egen stil! kommer nog aldrig finnas nån som han, kan sjunga som han å dansa som han på samma gång lixom. ^^
inte lika bra iaf.. Michael Jackson är lixom Michael Jackson de finns bara en, även om han tyvärr inte finns mer... i värden finns han i våra (iaf mitt) minne å hjärta.. å även hjärna =P man hör hans låtar där ;)
om ma inte hör dom via,radio,cd,datorn,mp3 osv.
king king king!
Nu vissas han nog på alla värdens TVaperator... tänk å va så stor att när du dör så vissar dom det på nyheterna om å om igen ställer in pogram för att vissa minnes pogram om dig osv osv, tänk att va så stor att när du dör blir folk som ens inte känner dig rörda ens inet sätt dig ivärkligheten, tänk att va så stor att folk vill va som dig! ja de ÄR Michaek Jakson det (eller var.. men han e fortfarande stor kommer alltid vara) Jag vet att jag tjatar mkt om M.Jackson men han var/är en av mina stora idoler å en av mina första idoler!
Jag tycker synd om hans 3 barn, syskon, föreldrar och annan nära familj/släkt å vänner.

ahh.. nu vill jag ikke skriva om tråkigheter mer..man blir ju bara depp.... men så är det när en idol dör... plus så oväntat oxå enbart 50bast.. sorligt men sant.... rip M-jackson!<3


ha de så bra alla,njut nu av de fina vädret.. ;), kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0