GÖMDA!

ja... det är en BOK hahaha... som jag LÄSER de ni... första boken jag läser.. om man bortser från barnböker..men den är sjukt bra asså! :O jag gillar inte å läsa böker annars.. =P kan läsa 2 sidor elelr liknande å tröttnar å läger mig ifrån den å öppnar inte den igen =P hahaha!, men så ör det inte med dena boken de e skoj när man hittar nån man fasnar för med en gång! :D
jag började idag läste en del på balkongen när Cassandra sov middag.. sen har jag läst nu en stund på kvällen med... när hon lagt sig.. :), den är sjukt bra! :), Nästa gång jag börjar läsa som antagligen är senare idag/kväll eller imorgon så är det på kapitel 5, :), Den är en  sann historia.. om en kvinna på 80 talet i Stockholm, sjukt bra, sen finns det 2 böcker till som jag ska läsa som är fortsättningen på denna berättelsen.. dena bok har nästan 400 sidor... å jag är bara på s 66 nu *fniss* hehe..
Meeen man får ju börja nån stans.. ;) hehe.

författare är.. Liza Marklund.

Jag är helt inne iden när jag läser.. =P den e spännande å jag gillar när de är en sann berättelse det gör de änu mer spänande jhu.


den rekomenderar jag väärkligen okej jag ska inte säga så mkt då jag bara är på s 66 av nämre 400.. men ändå.. plus som sagt så finns det 2 till som handlar om samma typ en 2a å 3a av berätelsen... syrran A har läst alla 3 å tycker dom e sjukt bra! :)

men får se om jag läser mer ikväll jag e sjukt trött så de blir nog att kolla lite på Tv sen sova.. :)

men ha de bra alla.. kramen... =) natti.

pussen till dig Jenna=)))) <3 nattinatt<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är en bra författare läst många av hennes böcker bla denna boken:P

2009-06-24 @ 22:03:06
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Emma

joda jag tyckte den var bra:)

2009-06-24 @ 23:16:55
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Lilly

Vi har alla dom böckerna hemma.

2009-06-25 @ 00:32:26
URL: http://lillysuicide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0