Lördag =P

Relativt fint väder idag... :)
najs.. hopaps de hålelr i sig .. (å blir finare såklart) för de har ju ändå inte vatt sommarväder idag emn inte massa regn hehe.. =P

Jag å syrran såg nyss Madegaska 2 ;) hehe den var bra å Rolig=))

Fick mensen idag.. blöää på den.. men skönt slipper man iaf den på midsommar.. ;)


Jag skriver ner massa Katt namn nu... hehe (A)

min mamma å hennes man har ju tingat en katt som vi ska hämta på Måndag.. ;)
Dom som har kissen e inte 100 på köbet än.. så jag skriver ner både flick å pojk namn.. hehe som jag ska ge till in mamma sen.. ;) har ni förslag så bara skriv... :)

jag har redan en del men min mamma e lite kräsen med namn hon vill ha tuffa/fina inte för vanliga som Gustav,Smulan,Missan osv osv.. =P heh hon e som jag =)) å inte mesiga hehe.. men dom jag nämde nyss e ju vanliga å lite mesiga.. =P

vanliga kanske de inte gör något om dom är... men då ska dom ju iaf va lite fräcka.. :)

ne ska inte skriva mer nu hehe, men ha de bra... kram haj.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0