Måndag=))

idag så har vi vatt på Cassandras dagis.. det var skoj.. :)
lämnade papper å stanade 1½ timme å snackade med personalen å Cassandra lekte lite osv... hon var rätt blygg men kom de lego fram (dom stora som heter duplo) så gick det bra såna äälskar hon att leka med! :D

där va rätt lungt de flesta föreldrar hade semester så då går ju inte deras barn på dagis så där va bara 4 barn nu hehe.
Dagiset va fint å bra tycker jag, jag hade ju mest bara sätt deras gård å utan på dagiset inte inne! :) hehe, men nu har jag! :D vecka 33 är det inskolning på måndagen är det bara 10 - 11, så är det kl 9-14 =) dom andra dagarna! =)
Sen v 34 börjar hon helt...utan mig.. då är de antagligen att hon ska gå måndagar,torsdagar och Fredagar 8:15-13:15 =)
Jag tycker att det är bättre än 3 timmar var dag... de känns som om det är så kort tid... så man hinner inte göra så mycket på dom 3 timmarna... 3 dagar i veckan å 5 timar var gång tycker iaf jag är bättre! :)
Även om jag tycker dagiset är bra, personalen trevlig så är jag ju självklart närvös över hur det kommer att gå.. =P hehe.
Dom sa att vissa föreldrar vinkar hejdå till sna barn i fönstret.. å ibland gör dom så att en av personalen går in med barnet så dom inte ser mamman/pappan i fönstret..
ibörjan kanske jag kommer göra så så jag inte ser henen i fönstret när jag går och hon inte ser mig för jag tycke de känns så hort om hon är ledsen å  hon bara ser mig gå genom fönstert lixom. Men det får man ju se... sen när hon vatt där ett tag och inte blir lessen mer nä jag går så kanske hon själv vill säga hejdå till mig genom fönstret hehe.
det återstår jhu  å se! :D hehe.

Så idag har man gått en del.. i det fina vädret! :D
sen har vi vatt på netto å köppte en massa frukt å grönsaker.. :)
sen ätit lunch sen sov jag å Cassandra lite.. sen så åt vi midda..en stund efter vi sovigt.. :)

nu tar vi det mest lungt... :), Cassandra får vara uppe till 20-21 tiden idag bara för de blev en lite sen sova midda hehe, så blir det ibland! :)

resten av daen blir de väll mest bara till att ta det lungt... :)


ha de bra alla.. :),kramen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0