Måndag.. =P

Japp idag e de måndag! :P
syrran duschar å jag å Cassandra ska med snart göra oss iårdning... =P

ska bli kul å träffa den lilla kissebebisen idag wiie! :D å givetvis min mamma.. å Diego!!! =)

sen så tvättar vi i dag med.. kl 16-21 nice.. bra så här innan midsommar å allt jhu! :) hehe.

Sommarkortet startar idag fy fan va NAAAJS! :D

jag e sjukt hungrig.. så de blir att äta frukost  nu.. strax oxå! :)

ska paka lite med.. saker som e bra å ha me till Cassandra blöjer med er.. :)
 
Idag så åker min pappa till sitt hemland för första gången sen 1963.. de va då han å hans 5 syskon å deras Mamma kom till Sverige... eller igentligen e de inte min pappas riktiga hemland om man ska ta va han är i blodet.. i blodet är han ju mest ungersk/tjekisk å lite sånt men han är född i Österike.. ;) så det är dit han ska åka! :)
helt ensam.. modigt jag hade nog ej vågat åka ensam hehe.. :$ han ska bla besöka sin födeslse ort å se hur allt ser ut där nu å sånt.. för några årsedan va min syster Jennie där me sin man och så va dom där min pappa butt å kollade runt lite! :)
men nu ska han dit själv.. kan tänka mig att de är skoj... jag får härlig kännsla i kroppen bara jag är där på dom 2 ställena vi bude i Malmö.. :P haha! ;) *sakna*

ne nu ska jag inte skriva så mkt mer hehe, men ha de bra alla å ha en trevlig dag de e iaf najs väder yes! :D
kraaamen. =P

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag missar sommarkortet. :(

2009-06-16 @ 15:37:56
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0