Torsdag =P

Tagit de lungt i dag å lite sånt.. :)
Thomas va här på morgonen.. en stund.. :)


ätit spagetie å köttfärsås idag de var göttans... :)


Fan jag måste klippa mig blöää men jag funderar på å låta min syster J ta deras trimmer på mig... :)
efter de ska jag nog blondera de lilla håret som komemr finnas kvar... :)
men jag ska ha den längsta det finns å välja mellan feg som jag e ;) hehehhe (A)
mitt hår e sjuuklt långt nu asså.. jobbigt å VARMT.. å plus så har jag haft svart nu ett bra atg å jag tycker de e snyggt me blont på sommaren så blpnt blir de nog.. :) eller min riktiga ett tag... men jag trpor mer på blond.. ;)
men får se! :D
va de blir men de lutar åt blond :P haha! :) massa tjat om de =P

idag skälde Cassandra ut mig :O hahah... asså de va så sjukt gulligt å roligt med.. :) jag å syrran kunde knapt hålla oss för skratt hehe.. :P
det var så här..

Cassandra gick å Pussade Annelie på hennes arm 3-4 grr sen sa jag "får inte mamma puss på armen då" så kom hon å pussa min arm 3 grr typ sen räkte jag fram den andra armen så pussade hon den sen bytade jag arm å hölt på så lite så hon pussa höger arm, sen vänster osv osv... efter de så tog jag fram ansiktet.. gjorde en pussmun me min mun de va hon inte berädd på hahaha... men efter hon pussat såg hon det haha.. å då tog hon fram pekfingert å fick en arg röst å skällde ut mig på "baby" språk haha.. me lite arg ton... =P å viftade me sitt pekfinger hehe.. naaw söött =))
plus så sa hon "neej"

hon e så ducktig sååå min lilla gomma å kaan såå mkt... skulle ta en hel evighet om jag skrev allt hon kan göra å säga osv osv.. :P hehe men en sak hon gjorde innan idag var... hon fick syn på ett skoskav jag har på min fot.. =p å så pekade hon på de  å sa "åhh ont ont, blåsa" å så blåste hon å sa "så ja" haha naaaw =))
min lilla gomma.. :)
plus så kan hon räkna till FYRA (i årdning) sen dom andra kommer i hulern å bullern.. fram till nr 10 så de kan vara ett,två,tre,fyra,sju,fem, osv osv.. =P hehe. men dom fyra första kommer iaf i rätt ordning när hon räknar till tio :P hehehe..
ducktig flicka mamma har *en stolt moder* =)) Men de hade jag ju vatt ändå även om hon inte lärt sig allt detta å de andra hon kan ;) hehe.. de e man ju! :)

Vad tiden går fort vad en liten liten människa kan göra så mkt trots hon bara är 19 mån snart.. :)
Människan utväklas ändå rätt så fort =P Men ändå så sakta om man gemför med djur ^^
en katt är vuxen när den är 1 år en hund när den är 1-2 år en råtta är vuxen vääldigt tidigt (kan va för dom bara blir 2-3 år) osv osv... människan blir 70-100 år... (förre kommer tyvär mindre.. :/, men sällan mer , men de händer.. skoj för dom de isf.. ;)  ) å när vi är 1 år så är vi små kan oftast gå kan säga en del ord å sånt men vi klarar oss inte själv som de flesta ja nästan alla djur gör. Djur kan ju oftast gå med en gång eller bara nån dag/vecka.
Så igentligen kanske vi "åldras" samma med tanke på att vi blir så gammla men inte djur..ok sköldpadder kan bli äldre än oss men ändå :P hehe..

ne nu ska jag strax kolla lite på TV... sen antingen spela lite SIMS eller sova... =P
eller spela lite sims en stund å sen sova.. elelr bara sitta å surfa runt lite å sen sova haha.. eller kolla lite me rpå TV å sen sova.. ;) ja de finns många alternativ ;) hehe.. ha de brva alla...kramen! :D



Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag tycker du borde köra på blondt.



Haha lilla Cassandra då.^^

2009-06-11 @ 22:52:42
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Jasse

Hehe...satt o skrattade när jag läste de om att Cassandra skällde ut dig, kunde riktigt se henne framför mig : p Men de var rätt gjort av henne fnissar



Hmmm....så när ska du låta syrran köra trimmern på dig....du backar väl inte nu? : p



Ha de fint o sov så sött!

2009-06-11 @ 23:10:40
URL: http://privat
Postat av: Jasse

Hehe alltså jag skiter egentligen i att det regnar men vi har varken hittat fram lillans eller våra regnkläder och det sista lillan behöver e ju att bli sjuk igen! För här har det ritkigt spöregnat suck



Ahhh visst blir de ( :

2009-06-12 @ 00:06:14
URL: http://privat
Postat av: izzy

hehe naaw så gulligt ;) hehehee h



saknar dig baby ;) heheheh







ouspusss

2009-06-12 @ 17:41:54
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0