Zöööndaag.. =P

idag åkte jag å Cassandra till Malmoe.. :) de va nice... vi träffade Elina fina å hennas son Leo! :)
de va mys å skoj!
vi hade piknik i en park.. sen gick vi till en sjukt stor å massa massa fin å ovanlig lekplats! :D
där Cassandra lekte.. :) (Leo e ju bara 6 mån så kan ikke leka så bra där hehe, plus så sov han)
Sen satt vi på gustav en stund å snacka å sånt.. sen blev de av till Centralen å jag tog mitt tåg å hon tog sin buss.. :)
massa trevlig dag idag asså.. :)
sjukt nice väder! :D
Cassandra gillar värkligen Elina! :)


Så en helt underbar söndag för min å Cassandras del, det får vi tacka Elina å Leo för.. :),  så tack!


ha de bra alla... natti natt<3 Kram.. =P

Kommentarer
Postat av: Elina

Aww Anka!

Tack så mycket själv för att ni kom :)

Puss & kram!

2009-06-28 @ 23:21:23
URL: http://evanjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0