Bra lördag:), plus Mello!

Idag va de en super bra å trevlig lördag! :)
jag å syrran,Cassandra å vår Mamma (men cassandras mormor =P )
va å åt i Höör de va gott... jag åt elefantöra,pommes,b-sås,salad, men till förätt åt jag räkor å dresing,ägg å bröd! :)
Mamma åt samma förätt men grilspett å pomes å b-sås till varmrätt.
Annelie åt nåot me kyckling till förrätt å de som Mamma åt till varmrätt.
Cassandra fick smaka lite av allas förätt.
å fick chickenbits å pommes å sallad till varmrätt.. :)
å äplejuce.. till drika
jag cola
mamma å syrran öl! :P
en nice dag å jag e fortfarande mätt å de va superduper gott! :D :D :D
Cassandra sommna gott när vi kom hem å så fick hon en klubba på resturangen som hon å jag dela på tåget :P

-------------------------------------------------------------------------------------
MELODIFESTIVALEN! :)

YES YES YES och åter YES! att den låten vannn  joiiipppiiie! den bästa av dom alla!
ALLA å då menar jag alla tävlande i den svenska även dom som INET kom med! ;)
GÖTT att den kom med! :) hehe.
YES! :p

hoppas bara att de går bra på kvalet!!! =))

--------------------------------------------------

men ha de bra alla! :) kramizen =))

Kommentarer
Postat av: Jasse

Jamen självklart vann rätt låt! ( :



Kramiz

2009-03-14 @ 22:36:51
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0