En Lååång bra dag! :)

ja idag har de varigt en lääng dag emn massa bra! :)
vi steg upp gjorde oss iårdning, åkte å hämtade mamma Jag passade på å ge Diego sn present! :)
han fyller inbte år fören den 13 Mars men han fick den nu, för de kan ju dröjja innan jag träffar han igen ju! :P han blev sjukt glad å va såå mallog så! :)
ett superstort tuggben å inslaget sååå klart, han bara äälskar å öpna presenter! :) hehe.
åkte till Malmö sen =)) jag, syrran, Cassandra å våran mamms! :)
först rusta där köpte jag en matta till mitt å Cassandras rum! :)
fin fin e den!:)
å en blå ljusslinga! :)

sen IKEA å där blev de å handle en hel del, Cassandras rum e såå fint nu hihi!
tralalala! =))

ne men jag ska snart sova e så slut!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Ååååh då har ni haft en bra dag ju. Såg ju att du ÄNTLIGEN fått upp gardinerna hehe^^



Duuuuu....HAN ÄR VÅR!!! (läs min blogg)



Kramiz

2009-03-02 @ 23:22:32
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0