en tröttisa gomma idag..

ja min lilla Gomma e så trött så trött... å gnäller för minsta lilla å gör bara som hon vill å lysnar inte för 5 öre.. å jag har inget tålamod........ de e jobbigt när de e såna härdagar å va ensam mamma.. för då kan man inte turas om... men men de funkar ändå..
asså.. hon har sovit midda 2 gånger idag... ca 1 timme 1a gången å ca 1½ 2a gången..
plus så sover hon nu med.... kanske börjar bli dålig?!  kansle därför hon e så trött å uppförtsig som "övertrött" hela dagen.
å trotsig.
får gå till läkaren isåfall ju.
jaja... dagen har haft sina goda stunder med trots en övertrött Cassandra ^^
inte lätt å va liten alltid å inte lätt å va förelder iheller för den delen..

idag har jag gjort mat 3 grr... å ätit 3rr med Cassandra hon äter mkt ju.. men de e bra barn ska äta ofta å mkt.. :)
å välling har jag me gjort några gånger idag... asså jag funderar påå byta till 18 måns välling... för hon håller inte sig på 12 månaders välling så länge längre, lite drygt ju.

sen har jag tränat idag de ni :D
ska an göra de ofta nu å INTE sluta som sist skötte jag de rätt bra i 1-2 måanders tid emn så blide de fint väder ute å man va ute nästan dagligen å när man kom hem hade man inte årk till å träna.. :/
de va i sommras men de kanske ni fatta ;) hehe.

idag så ska jag kolla... lets dance.. :) de ska bli nice :D
Laila Bagge å Tobbe e kvar å Magnus Samelsson å Annika! =)
de e nice för de e ju minna 2 favoriter! :D   wiie.. hehe.
så kvittar vem som vinner.. :) hehe, lite lte lite mer Laila kanske ;) hehe (bara för hon e så snygg hehe)
men förutom de så kvittar de :D


ne men ska dra nu.. ha de bra... alla.. :) kramiz.. :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jo såna dagar är sjuk jobbiga men vad gör man, man får helt enkelt tänka på de bra dagarna då man har helt underbara snälla gosiga barn, är ju inte så underbara när de är gnälliga o besvärliga men man älskar dem ändå

2009-03-27 @ 20:26:01
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0