Freedag ^^

idag har vi bara städat å vatt på en lekplats ¨å lite sånt, Jag,syrran å Cassandrisen! :)
de var skoj skoj! :)
sen kom vi hem å åt middag, lätt men gott fiskpinnar,mos å sånt :)

sen badade jag å snuttaplutta.. å sen fick hon kvällsmat... en maka,en halvbanan, riskaka, å osbågar å godis! :)
de lite godare fick hon ju till sist när hon ätit sig mätt på makan å de hehe! :).sen blev de vänta på syrran hade duschat klart så Cassandra kunde borsta tänderna, eller ja jag gör ju de på henne:)

å ca 19:20 la hon sig å sover göttigt nu! :)


jag å Syrran ska kolla på.. lets dance.. sen (kl 20:00 tv 4) de e nice :)
HOPPAS hoppas HOPPaaaass.. att hon gammlingen åker ut idag HOPPAS! men skulle inte förvåna mig om  hon kommer vara kvar... humm så länge Magnus å hans danspartner e kvar plus Laila å Tobbe, så blir jag masssa glad, syrran me... men vill åändå att Morgan å hans dans tjej ska vara kvar me så ut me tanten hehe.
fattar ej varför hon e kvar fan så länge :O aja.... nu e de som de e tyvärr.. hade velat att hon åkte förra gången å inte Niklas.
aja.. man kan inte alltid få som man vill *fniss*


ne men ha de bra alla.. :) hoppas er helg blir bra osv.. :),kramen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0