jaahaa..ja..

Har pratat me syrran för humm ca 2½ -3  timmarsedan å då va de ingen bebbe ute.. =P
men hon va öppen då iaf 2 cm... så de ska iaf stana wiihoo! :D :D :D
tralalala.. snart e jag moster till FYRA hihi...
förhoppningsvis kommer hon idag..... men ja.. vem vet de kan ju ske i morgon me.. men inte längre än så tycker man ju.. :P hehe, men de återstår ju å se ;)
har hon tur som jag å våran mamma så bli de i dag, min mamma har fött 5 barn å den längsta förlossningen av oss 5 va mig å från vattnet gick tog de ca 7 timmar.
å 7 timmar som va den längsta av 5 födslar e ju lyx ;)
min tog ca 5-6 timmar sen de tog hål på min hinna... va iof öppen 2 cm redan då så vet ej hur läne jag hade vatt de  jhu ;)

hoppas hon ploppar ut idag=))))
tralalalala...

e helt spänd.. var gång de ringer vill man de ska va dom å att hon e ute hehe.. :P

innan fick jag en massa tårar asså ja jag vet ej de va blandat de va mest glädie men oxå att min lilla syster dotter Nathalie (7år) ska bli stora syster hehe.. min lilla gomma ju som vatt yngst i så många år.. :P hehe.

Snart komemr de en till å älska, men jag älskar henne redan.. för vill inte de ska hända något, men den dagen jag kommer träffa henne första g¨ången å ha henne i min famn kommer hon alltid va i mosters hjärta! :)


fan va jag avskyr å va så superduper kännslig som jag e... för när jag prata me syrran då vid 10, så börja jag nästan böla ahhhh... jobbigt... pinsamt jobbigt för fan ju :p hehe men men så e de ibland

jag tycker de e lite synd för min syrra A å min mamma å hennes man skulle åkt den 1a mars å göra ett jobb där vid dalarna i 3-4 veckor.... men de blev uppskjutet för tysk jävlanra som skulle lägga de golvet blev sena så de blev uppskjutet så dom e påväg å åka dit nu.. dom kan ju inte missa detta jobbet :/
men då får dom ju inte träffa lilla J..... fören hon e 3 -4 veckor lite synd men men va gör man.
de e som min mamma sa "ja de e synd jag vill ju träffa henne så fort som möligt, men dom ska ju behålla henne så jag får ju iaf träffa henne så fort vi e hemma igen"  =P
å de e ju sant de.. men ändå... hade de inte vatt för de slöa tyskarna hade de antagligen kommit hem i går eller MAX om 1 vecka lixom, men jaja...

ne ha de bra ska göra käk nu till min lilla gumma å henens stora kusiner...  :)
faulokorv me makaroner ;) hehee..
min andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0