Lördag idag..

Lördag i dag å jag e inte alls på så bra humör just nu......

men de blir väll bra sen..

vet ej va jag ska göra idag  Cassandra gör allt hon inte får..... fast jag skäller ut henne typ 50 gånger så gör hon samma sak ändå!  Jobbigt men så e de väll med barn...
ibland orkar man inte emr men de får man ju göra... man älskar ju sitt barn hur störiga doom än kan vara..
men jag orkar snart inte mer.. när hon har såna här dagar men va gör  man....
finns som tur de mer bra stunder me henne än dåliga! :)

idag skulel jag å Cassandra till syrran å hennes familj emn de blir nog ej så... för Micke kommer hem sent så han kan inte köra oss å jag ar inte resesäng Cassandra å vagnen plus en väska me kläder till mig å Cassandra plus blöjer med mer, ensam på bussen jag e lixom inte hulken (men nästan) ;)

ne nu ska jag inte skriva så mkt er.. ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

varsågod:)

lördagar är sköna, ska du göra ikväll då?

2009-03-28 @ 16:46:50
Postat av: agnes&josse

varsågod!:)

lördagar är sköna... ska du göra ikväll då?

2009-03-28 @ 16:47:36
URL: http://bakglada.blogg.se/
Postat av: agnes&josse

det blev nåt konstigt, sorry

2009-03-28 @ 16:48:07
URL: http://bakglada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0