Lördag =P, grattis snutta!

Cassandra sover midda... å jag har nyss haft mina råttor ute så de har springt av sig lite å sånt.. :)
nice nice.
dom e så goa så! :) spec.. Alexia den lilla fetknoppen! :)
vet ni vad.. i går så BET Alexia mig för första gången så de kom blod!  men jag får skylla mig själv!
För jag åt ahlgrensbilar... å jag bet av en liten liten bit för å se om hon gillade det, å de gjorde hon men bara det när hon skulle ta den från mitt finger så råkade hon bita mig i fingert med, så de va ju inbte meningan! ^^
men ak ont de gjorde.. =P
så då fick jag ju ha ett ploster.. :P

idag så ska jag,Syrran,Cassandra å min mamma till Höör å äta.. mmm muums ska bli gott! :D
hihihi...

senare så blir de sååå klart MELODIFESTIVALEN jappz de blir det! :D hihii..

IDAG BLIR MIN LILLA LILLA TÖS HELA 16 MÅNADER MIN SÖTNOWS TILL DOTTER MIN PRINSESSA! MITT ALLT, JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅ CASSANDRA, TIDEN GÅR SÅÅ FORT DU E REDAN 16MÅN,GRATTIS! =))<3<3<3

ne men ha de bra alla!:) krameen.. =))  trevlig lördag! :D

Kommentarer
Postat av: Jasse

Grattis Cassandra på din 16 månadersdag ( :



-----------------------------------------------------------------------

Usch de gör så ont när de biter en även om det inte var hennes mening : /

-----------------------------------------------------------------------



Japp idag är det äntligen finalen...hoppas nu bara att en bra låt vinner så att vi har en chans i Eurovision!



Kramiz

2009-03-14 @ 13:39:12
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0