Måndag

jag å Cassandra har bara bust å lekt å myst idag!
massa myspys! =)

sen gick vi ner å handlade3 på netto jag bar henne ner för tänkte att de känndes så onödigt å jobbigt å gå å hämta vagnen bara för å gå ner på Netto å handle några saker :P, så vi gick å när vi kom upp så upptänkte jag att hon hade tapat sin ena toss (sån slags mjuk sko) fan oxå, en blåaktig med IOR på  från nalle phu, skit söta, men men sånt som häner.. å nu e den väll dyngs sur för de regnar just nu, aja.. sånt som händer å jag va så slut så jag palla ej gå ner igen å leta reda på den... en sak om syrran vatt hemma å kunat ha Cassandra hemma lixom.. :P, Cassandra satt i kundvagn på netto de gillar hon! :)

ne nu ska jag inte skriva mer för jag e så slut i huvet så jag typ kan dö :/

ha de bra kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Naaaw...hoppas att den ligger kvar iallafall så att du kan ta den imorrn!



Verkar som ni hafe en mysig dag iallafall!



Kramiz & hälsa så gött!

2009-03-09 @ 20:10:04
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0