mitt fel mitt... förlåt!

Ja jag ska inte skylla allt på Cassandra hon e bara så liten.. å gör inget ont me meningen ju.
förlåt Gomman min, mamma älskar dig så otroligt mycket, men ibland e jag bara sååå trög å blind...
allt du ville va bara å ha uppmärksamhet av din mamma.. å de fatta inte jag, men sen gjorde jag ju de.. å vi gick in på ditt rum å lekte.. å då va du hur go som helst änklare än så e de inte! :)
Jag leker me dig i bland.. men jag ska börja göra de mer å mer nu... för du behöver det å jag med! :)
men i bland mår jag inte bra å de går ut över dig Cassandra förlåt gomman min!
Jag ska leka me dig hur ont i huvudet jag än har hädan efter... :) som idag gjorde jag de fast mitt huvud tikar på som en bomb av smärta... =/

Jobbigt att göra allt själv bara.. jag e en när man ska inormalt fall vara två.
visst jag får skylla mig själv tänker en del nu.. men nu e de som de e å jag kan inte hjälpa att Cassandras pappa inte finns där för henne.. trots att han lovat de under hela min gravidetet men ändå. och nu är Cassandra 16 ½ månad å han har träffat henne 7 -10 gånger.
ja de e något sånt.
men jag ska va stark min gomma.. jag klarar allting för din skull trots att jag inte alltid mår bra! :)
men de e inte tack vare dig jag inte mår bra de får du inte tro Cassandra för så e de inte.. de e massa annat.. plus min huvudvärk jag har gämt å ständigt. Som jag för 2 årsedan fick utskriven medecin för men som inte hjälper....... aja.. skit i de nu.

ne men nu ska jag inte skriva mer.. :)  ha de så bra alla.. :) kramen.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ibland orkar man inte leka med sitt barn så är det och som du skriver du är ensam med henne vilket gör det tuffare för du får inget avbyte ibland som man annars hade fått. Barn kan inte få uppmärksamhet hela tiden heller för du kommer du utbränd till sist du behöver oxå andrum ibland och bara vara Cassandra kan och får lära sig att sysselsätta sig/leka själv ibland oxå. kramar om

2009-03-28 @ 22:37:25
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0