Sex.. årsedan ;)

Ja idag är det exakt sex årsedan som jag kom på att jag var Bi... eller ja....   trude jag att jag var bi... fram till jag va ca 19 år då insåg jag att jag var flata ;)
ibland kan de ta lite tid hehe, men men.. bättre sent än aldrig ;) hehe, men tur va ju de att jag trude de fram till jag var 19... för annars hade jag inte haft min Cassandra ju! :)
men jag misstänkte iof lite innan att jag mer va homo än bi.. =P
men nu VET jag att jag bara e homo å de e nice! :)
visst killar ser extremt bra ut en del av dom  men på sex fronten å förhållande fronten så neh tack! ;)
så de så! ;) höhö...

tiden går fort när man har roligt! :) hehe.
:D :D :D wiie! :P höhö.. ;)


-----------------------------------------------------------------------

BECK ikväll då... YES naaajs ;), de e det som är de braiga med Söndagar ;) hehe.

ne men ha de bra alla! :) å kramiz.. ;)
trääävllig söndag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0