Tiiisdag!! =)) wiie

Ja idag e de Tisdag å de  e fan NAAJS asså bara en massa bra pogram på TV idag :P höhö..

kl 20:00  1an mästarens mästare SISTA spännande spännande! :D
kl 21:00 DHW 5an naajs.. ;), kl 21:55 Christin, 5an skoj skoj!! =))

sist men inte minst LOST 4an kl 22:40 yäääääy ;)

så de blir en hel del TV tittande idag hehe! =))
göttans.. :).

igår "vann" jag en del paket till min snutta plutta.. :)
massa fina kläder, hon e i stort behov av kläder... visst hon har ju hyfsat mkt men känner att hon behövde lite mer nu.. :)
spec.. PYJAMAS behöver hon lite fler av.. :P,hittade dock bara 1 pjyamas igår.. som jag gillade å som jag vann.. :) å som va i bra pris! :) hehe.

ne nu ska jag inte skriva så mkt mer inte just nu iaf hehe, kanske åter kommer sen ha de bra allahoppa! =))
kraamen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0