vakna av telefonen!

ja i natt så vaknade jag av telefonen.. jag har alltid min mobil på ljudlös om nätterna... meeeen vibratern e kvar ändå.. å den e sjukt hög.... så jag vaknade av den... hehe.. litte ball ändå.. för jag va ju helt ovaken.. å tänkte va fan e de e de.. så på fönsterkamen står de ett prydnadsäpple så jag tog den å kolla på den å sa "hallå"  men sen fatta jag när jag fortfarande hörde ljudet så vade inte den som lät.. de va min mobil haha.. så jag tog den de va min bror P som ringde kl 04:15 (hade ej stält fram den så den va 05:15) så han bara snackade å snackade... å han frågade "va gör du" så sa jag "jag sov"  så sa han"vaa..sov du" precis som kl bara va typ 21:15  haha ;), de e sjukt jobbigt å vakna av sånt onödigt skit.... han snaka me mig i 15 min, De ända jag sa istortsätt var "mm, ja, okej,ne, amen va bra då, ah okej,"  å sånt :P hehe.
sen hade jag lite svårt för å sommna om.. å hann inte sommna om å kl  5:15  (6:15) vacknae Cassandra.. men hon fick en välling å sommnade om sen igen... å sov 1½ timme sen steg vi upp.. :)
lekte å sånt... :)
sen sov vi midda.... men bara 45 min typ för änu en gång väkets vi av telefonen men dena gången va de hemtelefonen å de va syrrans man.
inte lika farligt dock.. för han hade ngt viktigt å säga, vilket min bror inte hade i natt plus att.. Micke ringde lite mer normal tid.. :P 12:45 (13:45) de e bara datorn som har stält om sig, jag ska snart ställa om alla de andra klocker! :)

men nu går iaf klockan på min kamera rätt hehe.. :) alltid något ;)

jag å Cassandra åt nyss lite lunch... nudlar å knäckebrö.. ;) hehe.. =))
hon ääälskar det.. :) spec.. nudlar! :) hehe.

Vi ska mest bara ta de lungt idag... kaanske.. går till en lekplats sen... :)

ne men ha en trevlig söndag alla... :) kramizen.. ;)

Kommentarer
Postat av: izzy

haha fan va jobbigt att bli väckt så aah :O hahaha

känns som det är typiskt P att göra sådant :P haaha



------------------------------------------



Svar: ellehur tåg kostar fan mkt det borde vara billigare med tanke på att det är många som åker tåg å sen för att ja liksom det skadar ju inte anturen lika mkt å dom borde ha det billigare för då skulle dom nog får fler resenärer :O haahah





Pusspusss

2009-03-30 @ 15:56:19
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0