wiie GRATTIS! =)

Grattis Diego på 7 års dagen!!! Jag älskar dig så otroligt mycket, du är en fin grabb! :), Du är den hund som betyder mest för mig av alla hundar vi haft, sorry, Ronja(shäffer),Donna(shäffer),Lillan(newfundland) å Amigo(grand danois) men så e de, men jag älskar/älskade er med! :) men Diego e något extra=)) <3, du är såååå fin såå fin å massa massa vacker! :)
stor å ståtlig Grand danois kille! :), men de skär lite i hjärtat att du börjar bli gammal.. en GD blir ju tyvärr bara vanligtvis 
7-9 år!, jag hoppas såå.. att du blir 9, eller som din mamma ovanligt nog 10½ år!  de ni ;), jag saknar dig sååå!  otroligt mycket min prins! inte butt med dig nu på 1 år å 1½ månad, träffar dig inte allt för ofta iheller :/
bude ju ändå med dig störe delen av ditt liv från den 8 maj 2002 till den 1 februari 2008, bude vi ju tillsammans min prins! du e fan king! jag älskar dig sååå Diego (Diego armando maradonna ;) hihi )  eller som du heter i stamtavlan
"Lord Sting" du e fin fin å kommer ALLTID finnas i mitt hjärta ALLTID! dig älskar jag MER än vissa männsker jag känner!
du e helt jvlans underbar, jag har bra minnen me dig nästan inga dåliga av 100 minnen är 98 bra!
å dom andra 2 har vatt när du vatt valp å gjort hyss som valpar gör bitit sönder en bok osv osv hehe.
men de e inet såå farligt lixom... de e spånt man får ta ;) höhö..
Ditt vackra huvud å ditt namn ska jag tatuera på min arm! men de e en penngar fråga! ^^
du är så älskad!
å du har respekt du är respekt, alla e rädda för dig pga din storlek, men du e fan lika snäll som du e stor! visst du kan vakta om/när de behövs, men mot dom du känner e du den underbaraste hunden som finns! :)
du e den bästaste bästa hunden som nånsin skådats!
Jag älskar dig! å åter igen GRATTIS min Diego.. Lilla beby bus som jag kallade dig när du va valp/ung hund hehe.

tycker att du bara skulle bli 3-4 år, för de e en parfekt ålder för en GD =)
inte valpig mer, men ändå inte gammal ;) hehe. bara såå LAGOM! :D

ha de bra alla.. :),kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0