1a Maj idag tiden går fort redan MAJ lixom.. ;) plus Fredag! :P

mm idag kommer Andy å Tobbe hit, de ska bli skojsigt! :) hehe, inte träffat dom sen 22 mars ju.
Vi ska handla på coop å lite sånt sen göra mat å bara umgos å ha skoj! :)
wiiie!

innan idag så kom de en parad förbi eller ja.. demonstration,å längst fram va de såna som spela massa instrument å en man som gick me en stor svanek flagga eller 2 män så de fanns 2 st stora svenska flaggor ,fy fan va de e nice å se asså! :D  ja inte demonstrationen... dock hahaha.. men dom som spelade å svenska flaggorna framför allt ;)
men blir ju tårögd (av glädie)  fy fan va jag ÄLSKAR Sverige jag ÄLSKAR värkligen detta vackra land å framför allt SKÅNE! ;)
Finne nog INGET jag älskar mer än Sverige om man bortser från Cassandra å andra människor/djur men jag menar saker eller va man ska kalla det ;) hehe. För jag e såå jvlans stolt svensk som manbara kan bli! :D
vill inte va något annat, ta nu inte illa upp ni som inte är svenskar, jag antar att ni inte vill va annat än de ni e lixom ;)
Skåning är det bästa man kan vara! :)

Älskar Skåne, hela Sverige men massa mkt Skåååne! :D
å staden jag gillar/älskar mest i vårt vackra skåneland e då såklart MALMÖ.. ;) Då jag e uppväxt där å hade en bra barndum där osv osv... :) eller ja Malmö e ju den stad jag älskar mest av alla städer/byar osv osv överhuvuidtaet i hela Sverige lixom.. ;)  Malmoe! :)

ne men ha de så bra alla.. :) kramen.. :P

Kommentarer
Postat av: Jasse

Tjingeling!



Mmm...jag har tagit bilder men får se om jag pallar lägga upp dem idag hehe...



Ja ni får komma snaaaaart tycker jag ( : Saknar ju er!



Aaaaha de säger du. Ja lillan älskar oxå den men andra speglar går ju oxå bra hehe! Tusen tack förresten att ni kunde ha den o stolen hos er ( :



Kramiz

2009-05-01 @ 17:23:36
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0