40 min kvar.. :P

Dennis mår betydligt bättre nu *skönt* han va nog mest bara trött innan! :)

Cassandra sover hon sov aldrig midda innan då när jag skrev de i förra inlägget för hon ville inte, men de v tyst där inne men tydligen satt hon bara å lekte i sin säng den lilla gomman hehe, för efter 10 min kanske hörde man hur hon snackade me sig själv (gosedjur?! ) så hon fick komma upp! :)
så för 1 timme sed (19:20)  va hon så¨tröt å ville sova å sloknade med en gång! :) min lilla gomma, villket hon oftast gör sommnar me en gång asså! :) skönt de.

ja då e de ca 38 min kvar nu =))) wiiiie ska bli spännande ;) säger bara kl 21:00 tv 1 ;)
då bör alla fatta va jag snackar om.. ;) hehe, om inte så bör ni fatta om ni har läst mina 2 tidigare inlägg :P

ha de bra alla.. :) kram å trevlig lördags kväll =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0