Fredag.. =)

idag är det fredag hitils har jag å Cassandra bara tat de lungt... :)
sovit midda har vi oxå hunit med.. :)

Syrran har vatt i stan å köppt rakhyvlar till mig å henne... sån ny ni vet "makt 5" för kvinnot/tjejor.. :P venus eller va de heter.. :P hehe.. dom e iaf gröna.. fanns inte 2 olika färger :/
men men.. :P
men dom kostade 198 kr st DYRT å så fick man bara ETT rakblad.. förr när man köppte såna "makt 3" för tjejerr fick man iaf 3 st rakblad.. men men... =P man vill ju vara rakad len å fin inför italien resan.. spec.... benen om man ska gå i shorts.. å under armarna om amn ska gå i linne.. :) å ¨på ett annat ställe för de e mer frächt tycker iaf jag... :)

senare idag efter midan så ska vi till ica kvantum... eller maxi jag vet ej.. men de blir nog kvantum för nu har vi ju ingen bil.. :/
å vi ska inte handla så mkt där.. :P  bara rått mat,välling,blöjor,godis,liten chips påse.. ja de e väll allt... drika oxå... minns ej om de var mer eller inte.. :P men de står på lappen iaf.. =))) så får kolla den sen eller ha me den så klart =))
måste oxå in om nån afär istan å handla blöjbyxor/trosor till Cassandra då jag tycker de e bäst å ha under om hon ska ha kjol/klänning å de e för varmt me kalasbyxor... vill inte hon enbart ska va i blöjan under... kjol/klänning

Sen så blir de att paka de stisa blöjer välling osv, alla kläder e ju iaf redan ner pakat.. :)
syrran pakade ju igår jag i förgår (till mig å Cassandra) Mmm.. de blir nog bra! xD

imorgon hinner jag nog ej blogga för vi ska iväg relativt tidigt inte sjukt tidigt men... vid kvart i 11-11 typ.. =P
så tror inte jag har tid å starta datorn då... måste tänka på så mkt annat ju hehe.
De skulle vara om man måste starta den för en viktig sak.... överföra pengar eller liknande då kanske man snabbt loggar in här med å skriver en rad eller 2 ;)

men jag tror inte detta blir mitt sista inlägg lär nog blogga ite ikväll med.. :) men lovar inget.. ;) hehe

ha de bra alla.... kram.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Tjingeling!



Verkar som ni haft en fin dag idag!



Ja då åker ni imorrn dårå, önskar er en fin resa och en fin minisemester...fota mycket vet ja :p



Hälsa så gött!



Kramiz

2009-05-29 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0