Fredag.. ;)

Andy å Tobbe kom hit vid 14:40 tiden ca kl 14:50 drog vi till Coop å stor handlade,å när vi kom hem gjorde vi mat kl va ca 16:20 när vi var hemma, syrran gjorde mat, Tacos de va gött =)), jag prata me min mamma i tele lite, de va skoj.. :),sen la min gomma sig vid 19:30. Jag, Tobbe, Andy å Syrran spela lite kort osv.. :)
har mest softat idag å haft de kul, ska nog nanna strax... :)

imorgon blir de av till syrran å hennes fasmilj å grilla å umgos o sånt.. :)
ska bli skoj... Thomas ringde igår kväll å föreslog det.. :)
skoj skoj.

Jag boede ta mig råd till å fylla på min mobil så jag kan SMSa lite.. :P
men just nu e jag ju lite fattig.. :/
men en 100 kan man väll slösa å fylla på mobilen sin med! :) hehe.
eller?! :P
blir nog trevligt imorgon, hade vatt skoj å lira lite kubb de va ju ett bra tag sedan sist ;) hehe.

måste bara skriva en händelse som hände innan idag (enligt kl så igår) men de va ball haha! :D
Jag satte Cassandra i sin bilbarnstol efter vi handlat på COOP tog bältet på henne osv osv.. å Andy sa... "de flög in en Humla i bilen, men ne nu flög den ut igen"
så sa jag "va jag såg inbte de, skoja du eller"
så sa Andy "ne de e sant asså"
sen satte jag mig i bilen å Andy oxå, å då flygger Humlan in igen å jag bara "ahhh akta Cassandra bara den inte stiker Cassandra
öppna dörrarna så den kan koma ut"
så flög den då ut men den hann in igen innan nån hann stänga den ena dörren.. mm å så öppnade jag å Andy dörrarna där back (Annelie å Tobbe satt fram) å så flög den in i gen å jag sa "allla stäng nu" å alla stängde sina dörrar på samma gång alla 4 hahaha, de måste sätt ball ut utifrån dom som inte vet va vi hölt på me haha, asså att läsa de såhär e nog inte så skoj.. :P hahaha, men va me om de va skoj.. å de hände ju mer... men ja.. när man skriver om de förkortar men ju händelsen ;) hehehe...


ha de bra alla.. pussen å kramen till er.. ;) <3 å nypp på rumpan.. :$

Kommentarer
Postat av: Emma

haha måste sett roligt ut xD

2009-05-02 @ 08:12:04
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0