HAHA..

4 chips påsar  ;) eller nee 1 ostbågepåse å 3 chipspåsar ;)

jag va nere på Netto å köpte 1 st ostbåge påse den valde Dennis sen valde jag en chips påse.. är ju lite fattig nu.. :/ *suck* men tänkte till eurovision song contest.. MÅÅSTE man bara ha något...å knapra på ;)
sen när syrran kommer från tågen å e på väg hem tänkte hon samma å köpta 2 st chipspåsar hon me ;) hahahha!
som de kan gå.. :P, men ingen av dom e samma smak så de e ju bra! xD
men vi bestämde oss för å bara öppna 2 av dom idag.... vi 4 lär ju inte äta upp alla 4 (Jag,Annelie,Dennis å Cassandra hehe..) påsar idag ändå så :P haha
kanske ens inbte 2 påsar men kan va kul å ha mer än en sårt å välja emllan ju ;)

ska bli spännande ikväll tycker jag.. :)

Dennis sover lite nu elelr så villar ahn bara.. han måde ej så bra sa han.. :/ så jag fråga om han ville in i Annelies rum å vila sig lite så han kunde göra de i lugn å ro  å inte i soffan där vi andra e å har liv för oss.. å de ville han.
Hoppas han inte håller på å bli sjuk bara lilla gobben!

Cassandra sover me lite midda nu, sin 2a idag bara för att hon ska orka va uppe lite så hon inte sommnar vid 18 tiden å vaknar tidigt imorgon. Så om hon orkar kan hon ju få sitta uppe lite å kolla på eurovision song contest å käka chips! :D
för ibland tycker jag de kan va undantag å att ens barn kan va uppe lite längre nu menar jag inte att hon ska se på hela emn en halvtimme-timme iaf... :) om hon orkar! :)
Dennis får ju givet vis me kolla men han e ju lite äldre (9år) så han kan ju kolla på hela om han orkar kan jag tycka! :)
för de vet jag att han å hans syskon får göra hemma nu dom senaste 3 åren eller va de kan ha varigt.. :)
oftast så brukar de inte palla se klart men man vet ju aldrig i år nu när de e äldre, plus så sover ju Dennis lite nu! så då kanske han pallar va vaken lite längre om ahn inbte e dålig förstoss då kanske han ändå vill gå å nanna vanlig tid (åtta-nio), Jag sjä'lv hade me behövt sova en stund känner jag, då jag vatt vaken sen strax innan 5 i morse å gjort saker istort sätt hela dagen. Så kanske tar en lur på soffan etfer detta inlägg ;)
för vem vet annars kanske de e JAG som inet pallar se klart.. ;) haha!
men de tror jag att jag gör ändå.. :)

just de glömde skriva itidigare inlägget att Cassandra åkt ruchkanna helt själv idag utan att nån håller i henne eller har henne i sit/sint knä/famn.. så duuuucktig hon var/är! :) mammas lilla gomma! :)
bilder finns på min bdb ;) länk finns till höger om sidan (16maj)

ha de bra alla kram... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0