Helgen =)

Helgen har vat trevlig.. :)

i fredas kom ju Andy å Tobbe så umgicks vi osv.

i lördas så åkte vi till syrran å hennes familj å grilla å umgiks å hade de skoj å mys! :)
det var Jag, Cassandra, Annelie Thomas, Andy,Tobbe, Jennie, Micke, å J och Ms 4 barn.
senare kom Robban å änu senare kom Therese. De va skoj skoj.. :)

söndag va de mest slappa å va på lekplats me Cassandra å 3 av hennes kusiner.. :) (dom 3 älsta)
även i lördas va vi på lekplats! :)
skoj att arnen får leka en massa å även skoj å leka en del själv hehe :$
i går när jag å syrran va på lekplats me ungarna så ville Dennis att jag skulle följa me upp på en relativt hög kulle å se på en sak, så va Annelie kvar där nere me dom andra barnen... mm men när jag e där upe så ser jag hur Cassandra e på väg upp å hon kom upp! så chockad jag å syrran blev asså hehe.. :)
vi hade inte kameran me f*n men klart baterierna va ändå döda så de hade inte hjälpt ändå så! :P hehe..
Men hon e såå ducktig så! :)
sen när vi skulle när bar jag ner henne! :)

Cassandra gick i väg en bit på lekplatsen å den e rätt högt upp å hon va rätt nära kanten där man går ner... å jag kutade syrran hade aldrig sätt mig springa så fort (å i flippflopp desutom haha) men klart att man gör allt för sina barn lixom men FAN så snabb hon e å bara pila iväg sådär.
å jag va sjukt rädd men de gick ju iaf bra.. :) tur de!
Sen gick vi hem till Jennie å Micke igen å då sov Cassandra midda 2 timmar en stund efter hon vaknat åkte vi hem.. :)
va väll vid 15-16 tiden! :)

så hela helgen va en Toppen helg.... :)

skulle ju till J å M på fest,men jag hade ej råd just nu me esan dit sen  hem.. :/
men nån dag får vi hälsa på, snart hoppas jag! :)

idag måndag blir de mest bara slapp, lite smått regnit ute,just nu regnar de ej.. men tidigt imorse.. :)
men klart man kan va ute ändå! :)
så kanske drar till en lekplast sen, eller om vi nöjer oss me den här på gården, de va ett bra tagsedan Cassandra lekte på denna här på gården.. :P

ha de bra alla,  kram.

Kommentarer
Postat av: izzy

Låter som en nice helg ;) hehe saknar dig sockersötan :) hehhe :* <3







Svar: Ja det är jobbigt att komma hem till ett sådant hem men men ja det hoppas jag med alltså verkligen :)

ellehur det är inget speciellt med att ta någon på röven hahha speciellt inte när det kommer från mig det är bara roligt att göra hahhahahah :D (A)





Puss och kram sötnosen

2009-05-04 @ 21:17:58
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Jasse

Verkar som ni haft en underbar helg!



Sv: Hon sover sådär i sin nya säng men sedan är ju allt så nytt så det är ju förståligt. Däremot älskar hon sängen men sover just nu i sin "gamla" säng som står bredvid den nya. På så sätt vänjer hon sig såsmåningom!



Jaaa så härligt med en säng...ÄNTLIGEN ( :



Thanx, det är ju lite rörigt just nu men nu har vi iallafall även fått upp gardiner i alla rummen så det har blivit mer hemtrevligt nu!



Hoppas ni snart kan komma o hälsa på!



Massor av kramar till er 3 tösabitar från oss!

2009-05-04 @ 23:00:01
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0