igen.. :P

idag har vi somsagt vatt istan, syrran har vatt hemme från jobb pga skadad fot,så hon köpte ett par solglasögon till Cassandra å en liten ryggsäk! :) TACK! finfina! :)
Solglasögonen valde Cassandra istortsätt själv för jag tog ett par å vissa för henne å så sa hon "neeej" å tog fra handen å skaka på den samt skaka på huvet så jorde hon på 3-4 olika par men de sista jag tog fram sa hon "jaa" å log å¨ville pröva! :) hehee. min lilla gullunge.. :)
sen har vi lekt en del på lekplats! :) ska ta in biler på min bilddagbok senare idag ;)


nästa vecka så ska jag,Cassandra å syrran passa Diego hemma hos mamma å hennes man, för nu när syrran har skadad fot så¨måste mamma¨å hennes man åka å göra ett jobb (minns ej var) men som de måste övernatta på iaf... :)
så de ska bli kul å bo i hus lite... :)

jag har min mens den kom i natt å AJ min mage jvla mens värk.. :(
aja de går ju iaf över men ändå.

ha de bra alla.. :) trevlig onsdag=)
kram,

Kommentarer
Postat av: Izzy

ajdå stackarn lideer med dig mensvärk är nasty å ha :( men det går över när mensen e borta du får tänka så ;) hehe



ojoj det låter ju hur mysigt som helst jue ;) heehee





puss söte

2009-05-14 @ 00:09:11
URL: http://izzemizz.webblogg.se/
Postat av: Emma

va trevligt att träffa dig igår även om det bara var för att säga hej=)

2009-05-14 @ 06:07:20
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0